olifanten.reismee.nl

De verassing

Zoals de meesten van jullie weten is Victor vandaag jarig ! De braai was verschoven naar een adnere datum, aangezien Gerard het anders niet georganiseerd krijgt. Maar zoals afgesproken zijn we de dag begonnen met koffie en taart. Elke morgen drinkt Gerard koffie aan zijn stamtafel in de lancers inn.

Wij hadden daarvoor taart gehaald bij de bakker van het hotel en toen was het tijd voor het feestje.

Zoals wij altijd doen met verjaardagen, staan en zingen! en toen de cadeautjes! eerst Sokken van de kinderen en een scheur kalender van mij... HIHIHI en toen van BArt en Riet de verassing. Echtwaar, ik heb Vic zelden zo verast gezien!

Riet en Eva zijn toen gaan shoppen voor het avond eten, na gisteren wisten we de supermarkt te vinden en besloten we een typisch Mathot gerecht te maken. Rijst Kip en Kerrie.

's middags zijn we eerst nog met Gerard naar het educatie centrum geweest 'Seliba Sa Boithuto' Een bijzonder mooi opgezet gebouw. Gerard heeft het grotendeels zelf ontworpen met net als in zijn huis veel slimme foefjes. Extra dikke muren om de warmte in de zomer en de kou in de winter buiten te houden. Het is een plek waar mensen zichzelf kunnen bijscholen. Door in boeken te kijken op internet en met elkaar te praten. Het bestaat al jaren, maar heeft een poosje terug een echt eigen lokatie gekregen. Het is nog niet helemaal af, Gerard heeft er nog plannen mee. Het is de bedoeling dat de lopende kosten opgebracht wordt door de gebruikers, maar er zijn nog kosten die van buitenaf opgebracht moeten worden. Sponsers gezocht dus!

Die avond met de familie in onze lodge gegeten, heel gezellig!

Weetje: Robin telt zijn geld in het engels! van 1 tot 9! En Riejanne heeft echte meisjes sandaaltjes

kristy

hej familie...
Fijn om te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben (t is vast lekker warm! ben heus niet jaloers heus niet)

Victor; van harte met je verjaardag! deze zul je vast niet snel vergeten.

Fijn nog een poosje genieten en uitrusten.
kus kristy