olifanten.reismee.nl

een rustige dag

Na de grote rit naar Mohale dam, zijn we de dag begonnen door naar Gerard's huis te vertrekken. Hij bewoont samen met kunstenaar Seeta het stuk land en zoals velen voor ons wilde wij graag iets van Seeta kopen. Dit kan je het beste in de morgen doen. Dus na het ontbijt ging de telefoon, dat we konden komen!

Wat kan die man bijzondere dingen maken. Ik heb een hanger van een rondavel gekocht (zoals Oma Mathot ook had) oorbellen en een mooie andere hanger. Voorlopig ben ik weer versierd!

Riejanne blijft maar schrikachtig van het allesliefste, maar speelse hondje Lula, heel jammer, want hij is echt leuk en doordat we buiten lekkerder vertoeven met de kinderen dan binnen, is dat wel eens lastig.

Met Oma heeft ze nog wel bij het hek naar de kindjes gekeken. en ook met Papa, deze kindjes durven niet aanraken, maar er is contact!

Die middag zijn we gaan shoppen, boodschappen, kaarten en postzegels, als ik meer internet tijd heb vertel ik er meer over!

Eindelijk zijn de kinderen eerder ipv later gaan slapen, na het eten in ons appartement... we komen weer wat bij!

Doenja

Eva, wat enorm leuk om zo jullie trip te kunnen volgen!! Veel plezier en blijf genieten! Kus voor Robin en Riejanne!!