olifanten.reismee.nl

Thuis gekomen, maar nog lang niet geland!

We zijn nu alweer een paar weken thuis en al heel snel kwamde dagelijkse gang van zaken om de hoek kijken. Werken ,school en andere sociale verplichtingen. Maar al die tijd blijft de vakantie toch door mijn hoofd spoken en dan met name de Lesotho orphans. Bij heel veel dingen denk ik aan hen terug, maar vooral, als ik mijn gezonde kinderen zie.

Ik ben dus aan het beramen hoe ik ze kan helpen, daar in Lesotho. Ik heb een rekeningnummer open gezet, voor iedereen 9680566 tnv Mathot in Almere.

Ik overweeg nu om een stichting op te zetten, maar hoe en wat... tja zo ver ben ik nog niet.

Maar vast 1 ding, Wil je ons helpen om ook de kinderen van 'Manyeloi a manyane' Daycare center een goed 2009 te bezorgen ?

Op http://Lesothorphans.org vind je meer info over het centrum.

Dikke Knuffel en alle goeds voor 2009!

Reacties

Reacties

Fieke

Wat goed dat je ze gaat helpen. Ik zal zeker bijdragen waar ik kan. Ik zal eens kijken wat ik kan missen, zullen geen enorme bedragen zijn. Als ik nog op andere manieren kan helpen, moet je het maar zeggen.

margriet

Eva, een goed plan, ik hoop dat het je lukt om het grootser op te zetten om er meer uit te halen, zodat ze iets kunnen ontwikkelen. Als ik iets kan doen, laat het weten. Succes....2000negen wordt een zegen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!