olifanten.reismee.nl

De laatste avond in st. Lucia

Die laatste avond zijn we nog gaan eten met zijn allen bij Braza en goed restuarant die in deze vakantie favoriet geraakt was bij ons. Heel gezellig en lekker!

Te voet zijn we naar huis vertrokken, Robin was weer eens in de wagen van Riejanne gaan slapen (ideaal zo'n kind dat gewoon gaat slapen als hij moe is) en RIejanne was wat onrustig geweest (kramp?) en was zo wakker, dat ze zelf wilde lopen. Wij liepen een heel eind achter mijn ouders.

Komen we thuis, nadat Riejanne het hele eind gewandeld heeft, liggen mijn ouders in de slappe lach!

Opweg naar huis, had mijn vader een Nijlpaard zien lopen, die hadden we al eerder gezien in het dorp, maar toen zaten we in de auto. En mijn moeder was wat dichterbij gaan kijken, tot de nijlpaard zich had omgedraait en naar ze toe was komen stappen! Ze waren zich enorm geschrokken! Mijn vader had gezegt:'rennen' maar nijlpaarden kunnen 40km/u lopen. Dus mijn moeder was gevlucht achter een auto. Van auto naar auto zijn de Hippo voorbij gegaan. Een meneer die daar 's nachts in een hokje de wacht houd over een hek en auto's had lachend 'Missy' geroepen naar mijn moeder.

Zelfs de laatste avond nog een wildlife avontuurtje!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!