olifanten.reismee.nl

de koffers zijn gepakt

De koffers zijn gepakt! Tenminste het grootste deel dan. Grotendeels zit er zomerkleding in en dat hebben we hier in Almere toch niet nodig, in deze tijd van het jaar.

Ik ben enorm op tijd voor mijn doen, met pakken en voorbereiden! En ik heb me ook beperkt in de hoeveelheid! Victor en Ik delen een koffer en de kinderen samen met het babybedje! Ik wist niet dat ik het kon! Voor Robin heb ik zijn handbagage al klaar... een koffer vol cadeautjes! HIj mag dan onderweg elk uur een pakje uitpakken. Riejanne heeft aan een handtasje onderweg genoeg... geef haar een kopje en een lepeltje, een tasje en een spiegeltje en de reis is vast zo voorbij!

Het huis aan kant krijgen is de volgende stap en dan lijkt het er echt op!

TIjd om de paspoorten te pakken en te vertrekken!

Liefs Eva

Reacties

Reacties

margriet

Eva wat leuk, ik wist dat jullie gingen, maar zo weet ik het nog beter !
Ik wens jullie heel veel plezier, geluk, verwondering, en herinnering en blijk vooral gezond !!!
Verder hoor je nog wel, want ik moet nu snel weg, dikke kus voor allemaal,
Margriet

De Appertjes

Hoi Avonturiers,

Een hele goede reis!!!
Heel veel plezier tijdens jullie avontuur. Geniet er van maar wees ook voorzichtig. En laat vooral regelmatig iets van jullie horen, dan kunnen wij hier volop meegenieten.

Liefs en knuffel,

Petra, Melvin, Dewi en Esmee.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!