olifanten.reismee.nl

De koffers zitten dicht!

De koffers zitten dicht, na de tijd van bijleggen, verzamelen, schuiven en puzzelen, is het me gelukt de koffers te sluiten!

We hebben ons netjes gedragen en 2 koffers mee voor ons gezin, een grote voor de Kinderen en een iets kleinere voor ons.

Robin en RIejanne hebben ieder een eigen flightcase, Robin vol met cadeautjes (maar dat mag hij pas morgen zien) en Riejanne met voornamelijk haar luiertjes.

Als Victor zijn flightcase gepakt heeft, dan kunnen we het avontuur tegemoed gaan.

We hebben er zin in! En gaan vol nieuwsgierigheid, enthousiasme en de nodige voorzichtigheid het avontuur tegemoed!

Knuffel Robin, Riejanne, Victor en Eva

Rob Barenbrug en Joke Westera

Liebve allemaal,

Wat een heerlijk vooruitzicht, zo'n verre reis. En dan zorgt Gerard nog voor een prima begeleding, dat belooft veel goeds. Heel veel plezier, geniet van alle moois wat je ziet. We zullen Mieke, Hans en Els ook attent maken op jullie weblog.
Groeten uit het natte Ootmarsum!

Mieke Barenbrug

En dat hebben mijn ouders dan ook gedaan. Heel veel reisplezier. En ik zal regelmatig kijken hoe het jullie vergaat.

Mieke

Rinny Cnossen

lieve familie,
wat een geweldig avontuur gaan jullie tegemoet.
spannend ook. k ben best een beetje jaloers.
geniet er enorm van met elkaar! Ik reis graag met jullie mee in jullie verhalen.
veel liefs,
Rinny

m.mathot

lieverdjes, ikwens julie een heerlijke tijd toe, in DONKER AFRIKA. kus gerard en rifilöe, Thea en Pam.
Kusjes Mia

Tom en Nel

Hoi allemaal
Jullie avontuur gaat beginnen, geniet van elke dag, maak veel foto's want herinneringen zijn heel kostbaar. We zullen proberen een beetje met jullie mee te reizen en hopen veel leuke verhalen te horen
Veel plezier, Tom en Nel

moeder en toos binneveld

Hoi lieve mensen. Oma en ik zitten aan de thee de dag voor mijn verjaardag en lezen jullie verslag. Wij hopen dat de reis goed is gegaan en dat jullie veilig zijn aangekomen. Geweldig hoor, wat een ervaring! We wensen jullie heel veel genieten en plezier.

Dikke kus, Oma en Toos

britt

he lieve schatten,

geniet lekker van jullie vakantie!!!!!!!!

liefs britt