olifanten.reismee.nl

Johannesburg

Na een korte nacht, aangezien we pas laat in het hotel waren, en een heerlijk hotel, ontmoetten we Gerard weer, die als hij in Johannesburg is, bij Pam verblijft.

We zijn inkopen gaan doen voor de kinderen (luiers, koekjes, drinken e.d. ) en hebben even rondgekeken in het winkelcentrum. Op veel plekken wordt je geholpen, waar je dan weer klein geld voor geeft, wel wennen. De kindern lijken niet onder de indruk van alle anders gekleurde mensen en Riejanne vertedert iedereen

Toen zijn we naar het Apartheidsmuseum geweest, het deed mama en mij aan het holocaust museum in Israel denken, er zijn similars. Oneerlijke mensen rechten.

Robin sliep het eerste deel van het museum en werd later wakker, hoe leg je een 4 jarige apartheid en ongelijkheid uit... we hebben ons best gedaan.

Even rust, Bart werd door Gerard meegenomen nog iemand te ontmoeten en Robin gin gbij Oma op de hotelkamer even filmpje kijken.

Die avond zijn we gaan eten in het winkelcentrum... Riejanne viel heerlijk in slaap tijdens het maal en Robin vermaakte zich prima... we zijn nu langzaam geland in de andere wereld