olifanten.reismee.nl

De Braai!

Zoals beloofd, zouden Gerard en Refiloe een Braai hebben bij hun thuis! Op Zaterdag was het zover. Wij waren uitgenodigd om er om 13.00 te zijn en na een poosje bij het zwembad vertoeft te hebben en boodschappen gedaan, zijn we de berg op vertrokken naar Gerards huis.

Zelfs in deze naamloze woestenij leer je de weg kennen. Dus bij een shop links en dan het 2e paadje rechts en dan komen we er...

Wat een hoop bijzondere mensen hebben Gerard en Refiloe bij elkaar verzameld!Echt een mix van arm en rijk en alle kleuren van de regenboog (daar moet ik vaak aan denken van K3)

Voor het eten had Gerard een korte speech, waarbij hij uitlegde, dat hij zijn Nederlandse Familiekennis wilde laten maken met de familieom hen heen. Aansluitend mocht de broer van Refiloe (die bijnadominee wordt) een dankwoord uitspreken over de families en het eten. Mijn Vader schoot er vol van. Een mooie preek met bijzonderen aanhalingen uit de bijbel. (die ik niet geheel heb kunnen volgen door het geklets van mijn kinderen)

Gerard had ook een kunstenaar uitgenodigd, die meegewerkt heeft aan het eerste kinderboek in de plaatselijke taal en het engels (gelijkertijd) Een bijzondere jonge man, die wederom een gave heeft. HIj beschilderd ook paraplu's waar hij in no-time alle 3 van verkocht had. Ik heb van hem, omdat ik ermee in Nederland aandacht wil gaan vragen voor dit project, 10 boekjes mogen kopen.

Uren later en bijzondere mensen later werd het bijna donker en tijd voor ons om terug te keren naar de lodge. Robin viel in de auto in slaap en met de eerste druppelswelkome regen van die dag konden we net op tijd schuilenin ons huisje.

Reacties

Reacties

Ineke Flier

Hallo lieverds,
Wat een geweldig verslag van jullie belevenissen, leuk om jullie zo te volgen, Veel liefs Ineke.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!