olifanten.reismee.nl

broodje aap?!

De kinderen zijn hier in zuidelijk afrika telkens vroeg wakker, omdat de zon vroeg opkomt, maar in de avonden is het ook vroeg donker. Ongeveer om 5.00 is het redelijk licht en om 7.00 toch echt donker. Voor ons een raar gevoel, aangezien het zomers voelt. Ik heb soms moeite met het vroege opstaan van de kinderen, maar zelfs dat went. We gaan gewoon ook vroeg naar bed.

Met de mugge steken valt het overigens mee, alleen Bart heeft er eentje, maar die had hij al opgelopen bij Gerard's huis.

Deze morgen hadden we afgesproken om eerst te gaan wandelen. Met de wandelwagen rechtsaf het park uit, zo een natuurstuk in. We zitten hier gewoon midden in een reservaat. Ik ben toch af en toe wat schuw om bij de waterkant te gaan kijken, aangezien er krokodillen kunnen zitten. Een heerlijk wandelingetje, waar we een beetje off-track geraakt zijn, maar op tijd weer terug.

Toen we terug waren, zijn we zoals we Robin hadden beloofd, naar het zwembad gegaan. Lekker badderen en rommelen.MIjn vader was aan het slapen en mijn moeder las een boek. De kinderen vermaken zich prima bij dit lauw-warme water. Het is halfzout en ook Riejanne vind het fijn. Robin kan al zonder bandjes van de kant duiken en naar ons toe zwemmen. Hij blijft niet echt boven water, maar is zeker watervrij. Riejanne kan op haar bandjes drijven en is niet bang onder water te gaan. Ze klimt in en uit het zwembad.

Toen we terug kwamen was mijn vader geshockt! Mijn moeder was in bad gaan liggen en had het schuifhor niet gesloten en hij was wakker geschoten van apen! Er zaten, een stuk of 5 apen in de woonkamer, te smullen van het brood dat mijn vader net gekocht had! Een aap sprong tegen het raam om eruit te komen, nadat mijn vader luid klappend ze probeerde te verjagen, en het brak. Toen wij terug kwamen van het zwemmen, wat mijn vader er nog helemaal van van slag. En toen zouden we nog op water safari!

Reacties

Reacties

Fieke

Wauw, een paar katten verwacht je nog, maar een stel brutale apen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!